Wij zoeken een medewerker SERVICEDESK(Medewerker Systemen IV, HR 21)36 uur
Hoe is het om voor GRID NV te werken?
Wij bieden jou nog meer
- Een salaris van minimaal € 2.700,= tot maximaal € 3.831,= (per 1-10-2024), gebaseerd op een fulltime dienstverband (36 uur)
- Individueel Keuze Budget 17,05%, vrij te besteden aan bijvoorbeeld, vakantietoelage, eindejaarsuitkering, levensloopbijdrage, sportcontributie, etc.
- Een contract voor bepaalde tijd van 1 jaar (misschien een verlenging)
- Telefoon en laptop in bruikleen
Herken jij je in onderstaande kwaliteiten? Dan zoeken wij jou!
- Je straalt positieve energie uit en draagt bij aan een fijne werksfeer. Je werkt graag samen met collega’s en zorgt ervoor dat iedereen zich gehoord en gewaardeerd voelt.
- Je kunt goed omgaan met drukke of onverwachte situaties zonder de controle te verliezen. In hectische momenten blijf je kalm en gefocust, en weet je je prioriteiten duidelijk te stellen.
- Je hebt een vlotte babbel en kunt je goed inleven in anderen. Je weet informatie helder en duidelijk over te brengen, zowel mondeling als schriftelijk. Je luistert actief en zoekt naar oplossingen die aansluiten bij de behoeften van de klant, leverancier of collega.
- Je hebt oog voor doelen en prestaties. Je houdt ervan om resultaat te boeken en je zet je volledig in om de afgesproken doelen te behalen. Daarbij houd je de kwaliteit altijd hoog in het vaandel en neem je je eigen verantwoordelijkheid.
- Je hebt het vermogen om flexibel te reageren op veranderingen en bent in staat om moeiteloos tussen verschillende taken en verantwoordelijkheden te wisselen
- Je richt je proactief op het vinden van manieren om problemen effectief aan te pakken. Je ziet obstakels als uitdagingen en bedenkt praktische oplossingen die de voortgang bevorderen.
- Je weet tijd en middelen optimaal te benutten. Je werkt gestructureerd en doelgericht, waardoor je altijd het maximale uit je werkdag haalt zonder in te boeten op kwaliteit.
- Je motiveert en inspireert je collega’s om samen beter te presteren. Je stimuleert een klantgerichte instelling en lever je een bijdrage aan het continu verbeteren van het team.
- Ervaring binnen een regie-organisatie is een pré en wordt zeer gewaardeerd!
- En als je ook nog ervaring hebt met Topdesk, maak je ons helemáál blij!
- Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO4 opleiding in een relevante richting, zoals systeem-, netwerk-, of ICT-beheer (of over voldoende aantoonbare ervaring)
Klinkt dit interessant?
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.