Medewerker servicedesk

Dieper graven naar de echte vraag

Kom jij als medewerker servicedesk GRID NV Versterken? Wij zijn de Gezamenlijke Regionale ICT-Dienst (GRID) voor de gemeenten Oldambt, Pekela, Veendam en Westerwolde.
Wij zoeken een medewerker SERVICEDESK
(Medewerker Systemen IV, HR 21)
36 uur

Hoe is het om voor GRID NV te werken?

Bij GRID NV zorgen we ervoor dat je je vanaf dag één thuis voelt. Je krijgt een warm welkom in een hecht en gezellig team dat elke dag klaarstaat om onze klanten te helpen. We werken hard, maar lachen ook graag., We geloven dat een fijne werksfeer essentieel is voor succes, en daar dragen we samen aan bij.
Bij ons krijg je een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is. De dynamiek van ons werk zorgt ervoor dat je continu wordt uitgedaagd, met volop afwisseling in taken en verantwoordelijkheden. Dat houdt het spannend. Het ene moment verhelp je verstoringen binnen onze ICT-omgevingen, het andere moment ondersteun je GRID NV bij de transitie naar een regie-organisatie.
Want wat GRID NV extra uniek maakt, is dat je deel uitmaakt van een leerzame ervaring binnen een veranderende ICT-organisatie die zich gaat richten op regievoering in plaats van uitvoering. In deze transitie fase krijg je volop kansen om mee te bouwen aan de toekomst van onze organisatie, waar regievoering, procesmatig werken en samenwerking voorop staan. Dit is een unieke kans! Je staat niet alleen klanten te woord, maar krijg je ook de extra uitdaging en afwisseling door regie te voeren op leveranciers. Dit betekent dat je een cruciale rol speelt in het bewaken van kwaliteit en het stroomlijnen van processen tussen onze organisatie en in- en externe partners.
Daarnaast bieden we je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Of het nu gaat om vakinhoudelijke trainingen of persoonlijke groei, bij GRID NV staan jouw ambities centraal. We ondersteunen je graag in het behalen van je doelen en bieden alle kansen om verder te groeien.
Kortom, GRID NV is dé plek waar je zowel persoonlijk als professioneel kunt groeien in een inspirerende omgeving en wellicht ligt hier een nieuwe kans voor jou!

Wij bieden jou nog meer

  • Een salaris van minimaal € 2.700,= tot maximaal € 3.831,= (per 1-10-2024), gebaseerd op een fulltime dienstverband (36 uur)
  • Individueel Keuze Budget 17,05%, vrij te besteden aan bijvoorbeeld, vakantietoelage, eindejaarsuitkering, levensloopbijdrage, sportcontributie, etc.
  • Een contract voor bepaalde tijd  van 1 jaar (misschien een verlenging)
  • Telefoon en laptop in bruikleen

Herken jij je in onderstaande kwaliteiten? Dan zoeken wij jou!

  • Je straalt positieve energie uit en draagt bij aan een fijne werksfeer. Je werkt graag samen met collega’s en zorgt ervoor dat iedereen zich gehoord en gewaardeerd voelt.
  • Je kunt goed omgaan met drukke of onverwachte situaties zonder de controle te verliezen. In hectische momenten blijf je kalm en gefocust, en weet je je prioriteiten duidelijk te stellen.
  • Je hebt een vlotte babbel en kunt je goed inleven in anderen. Je weet informatie helder en duidelijk over te brengen, zowel mondeling als schriftelijk. Je luistert actief en zoekt naar oplossingen die aansluiten bij de behoeften van de klant, leverancier of collega.
  • Je hebt oog voor doelen en prestaties. Je houdt ervan om resultaat te boeken en je zet je volledig in om de afgesproken doelen te behalen. Daarbij houd je de kwaliteit altijd hoog in het vaandel en neem je je eigen verantwoordelijkheid.
  • Je hebt het vermogen om flexibel te reageren op veranderingen en bent in staat om moeiteloos tussen verschillende taken en verantwoordelijkheden te wisselen
  • Je richt je proactief op het vinden van manieren om problemen effectief aan te pakken. Je ziet obstakels als uitdagingen en bedenkt praktische oplossingen die de voortgang bevorderen.
  • Je weet tijd en middelen optimaal te benutten. Je werkt gestructureerd en doelgericht, waardoor je altijd het maximale uit je werkdag haalt zonder in te boeten op kwaliteit.
  • Je motiveert en inspireert je collega’s om samen beter te presteren. Je stimuleert een klantgerichte instelling en lever je een bijdrage aan het continu verbeteren van het team.
  • Ervaring binnen een regie-organisatie is een pré en wordt zeer gewaardeerd!
  • En als je ook nog ervaring hebt met Topdesk, maak je ons helemáál blij!
  • Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO4 opleiding in een relevante richting, zoals systeem-, netwerk-, of ICT-beheer (of over voldoende aantoonbare ervaring)

Klinkt dit interessant?

Solliciteer direct door je motivatie en cv per e-mail te sturen naar vacatures@gridnv.nl. Je hebt hiervoor tot en met 13 oktober 2024 de tijd.
Heb je vragen over de inhoud van de vacature, neem dan contact op met Gerard Siemons (S&D manager) tel. 06-2248 5860.
Jouw sollicitatie wordt vertrouwelijk behandeld. Het overleggen van een Verklaring Omtrent het Gedrag is een voorwaarde voor het verkrijgen van een aanstelling.
De planning is als volgt:
13 oktober  Deadline reactie externe kandidaten
Week 42  1e ronde sollicitatiegesprekken
Week 43 2e ronde sollicitatiegesprekken
Week 43 Arbeidsvoorwaarden gesprek

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

GRID IN DE REGIO

Vanuit de samenwerking met onze leveranciers en partners vervullen wij onze rol als betrokken IT-adviseur en dienstverlener.

 
> Ontmoet onze regionale verbinders
OVER GRID

GRID staat voor gezamenlijke regionale ICT-dienst en is ontstaan vanuit vier gemeenten in de regio Oost-Groningen

 
> LEER GRID BETER KENNEN
WERKEN BIJ GRID

Grid staat in de regio groningen bekend als IT-werkgever waar medewerkers trots op zijn om voor te werken

 
> GA JIJ ONZE IT-UITDAGING AAN?
GRID VOOR JOU

Een stabiele werkomgeving is essentieel. Wij bieden publieke organisaties een doordacht, toekomstgericht, efficiënt en veilig IT-landschap

 
> ONTDEK DE VIER SUCCESFACTOREN VAN GRID
CONTACT

Rechtstreeks in contact of meer informatie

 
> KOM IN CONTACT MET GRID